Veelgestelde vragen – GoSmartwatch.nl
Meteen naar de content

LAAGSTE PRIJS OOIT!!

CHRISTMAS SALE

    Veelgestelde vragen

    FAQ

    expand_moreGoSmartwatch Pro S9

    De GoSmartwatch Pro S9 ondersteunt elke smartphone (IOS & Android).

    Een aantal voorbeelden hiervan zijn: Apple (Iphone), Samsung, Huawei, Sony, LG, HTC, Oneplus, Motorola, Nokia, Google, Microsoft, Acer, Alcatel, Asus, Blackberry

    Ja, de GoSmartwatch Pro S9 is onder andere in te stellen in de Nederlandse taal. Ook is de app van de GoSmartwatch Pro S9 in te stellen in de Nederlandse taal.

    De smartwatch is spat waterproof.

    Als u muziek op de telefoon/oordoppen/hoofdtelefoon heeft aan staan, kunt u via de watch de muziek bedienen. U kunt bijvoorbeeld een volgend nummer afspelen of de muziek pauzeren.

    Met de camerafunctie op de watch kunt u via de Smartwatch foto’s maken op uw telefoon. Als u via de app Da Fit de camera functie aanzet kunt u doormiddel van het drukken op het knopje aan de zijkant van de smartwatch een foto maken. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld een foto op afstand maken.

    Ja. De Smartwatch meet ook zonder dat de telefoon in de buurt is de gegevens van het hardlopen. U zet dan op de watch de functie ‘outside running’ aan.

    expand_moreGoSmartwatch Pro S9 Handleiding

    Hier kan je de Nederlandse handleiding downloaden voor de GoSmartwatch pro S9. 

    Klik hier: GoSmartwatch Pro S9 Handleiding

    Click here for the English manual.

    expand_moreBestellen & ontvangen

    U ontvangt doorgaans binnen 24 uur een bevestiging van uw bestelling. Als u een e-mailadres hebt opgegeven, ontvangt u dit per e-mail.

    Soms komt het voor dat klanten geen bevestigingsmail hebben ontvangen omdat zij geen e-mailadres hebben opgegeven of omdat zij een onjuist e-mailadres hebben opgegeven. In dat geval verzoeken wij onze klanten contact met ons op te nemen en ons de volledige naam van de klant, het leveringsadres en, indien mogelijk, het bestelnummer mee te delen. Dan zullen wij doen wat nodig is om uw bestelling op te volgen en uw informatie te corrigeren.

    Nee, geplaatste bestellingen kunnen meestal niet meer worden aangepast. Dit is om uw persoonlijke gegevens te beschermen.

    Om aanspraak te kunnen maken op een korting, moet de klant altijd controleren of de juiste code is ingevoerd. Uiterlijk vóór het afrekenen moet de klant controleren of de korting daadwerkelijk is toegepast. Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor kortingen die niet worden toegepast. Kortingen zijn altijd tijdelijk en kunnen nooit met terugwerkende kracht worden toegepast.

    Alleen bestellingen die nog niet zijn verwerkt, kunnen nog worden geannuleerd. De periode daarvoor is echter zeer kort. Bestellingen worden namelijk vrijwel altijd binnen 30 minuten verwerkt. Bestellingen worden al binnen een paar uur doorgegeven aan het postorderbedrijf.

    Onze leveringstermijnen zijn indicatief en dus niet bindend. Onze producten worden rechtstreeks vanuit ons magazijn verzonden. Houdt u daarom rekening met een gemiddelde levertijd in Nederland/België van 1-3 werkdagen.

    Als u niet thuis bent op het moment van levering, wordt uw pakket naar een afhaalpunt van de bezorgdienst gebracht. U kunt de juiste afhaallocatie vinden via het bericht dat u van de bezorgdienst heeft ontvangen. Let op: Je hebt maar een beperkte tijd om het pakket op te halen. Als het niet op tijd wordt opgehaald, wordt het teruggestuurd naar de afzender. In het laatste geval zullen wij het nodige doen om u een nieuwe zending toe te zenden.

    Als u een traceer code hebt ontvangen, maar deze om de een of andere reden niet zou werken, is het niet nodig om contact met ons op te nemen. De bestelling wordt gewoon voortgezet en de status van uw bestelling wordt kort weergegeven in de tracking applicatie.

    Natuurlijk kan het gebeuren dat een bestelling wat vertraging oploopt. Heeft u uw bestelling 30 dagen na de maximaal verwachte leverdatum nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

    In zeer zeldzame gevallen gebeurt het om diverse redenen dat een levering mislukt en pakketten niet aankomen. De redenen kunnen uiteenlopen: verkeerd adres, verhuizing, pakje verloren in het postkantoor, enz. Geen reden tot paniek. In dat geval zullen wij alles in het werk stellen om u een nieuwe levering toe te zenden. Neem contact met ons op als dit het geval is.

    Als u meerdere artikelen bestelt, kan het gebeuren dat de producten niet in één zending worden verzonden. In dat geval volgt het tweede pakket (of meer) gemiddeld binnen zeven werkdagen na ontvangst van het eerste pakket. Mocht dit niet gebeuren, neem dan contact met ons op via contact

    De terugbetaling zal automatisch gebeuren en met dezelfde methode die u voor de betaling hebt gekozen. Afhankelijk van de betalingsmethode die u kiest, kan dit proces enkele werkdagen in beslag nemen. Hoe snel het geld weer op uw rekening staat, hangt af van de betalingsmethode die u kiest en de reden voor de terugbetaling.

    Wij kunnen uw leveringsadres wijzigen als de producten nog niet zijn verzonden.

    U hebt het recht om op elk moment na het plaatsen van uw bestelling een adreswijziging voor uw bestelling aan te vragen. Dit moet echter binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling gebeuren door contact op te nemen met onze medewerker van de klantenservice.

    Als uw bestelling al naar een onjuist adres is verzonden, kunnen wij geen geld teruggeven of een nieuwe bestelling naar het juiste adres verzenden. Let op: wij kunnen de bestelling alleen verzenden naar het adres dat bij de bestelling is opgegeven. Als dit het geval is, kunnen wij geen vervangend artikel uitgeven of uw aankoop terugbetalen.

    Wij moeten binnen 24 uur na uw bestelling op de hoogte worden gebracht van een update van uw verzendadres. Als u dit na dit tijdstip of tijdens zaterdagen en zondagen meldt en uw bestelling is al verzonden, kunnen wij geen geld teruggeven of een nieuwe bestelling naar het juiste adres uitgeven.

    Ons systeem is niet in staat om de exacte locatie te verifiëren voor elk adres dat door onze klanten wordt ingevoerd. Als ons systeem het toelaat de bestelling te verwerken met het adres, zal het zo snel mogelijk worden verwerkt. Omdat wij een groot aantal klanten hebben, is het voor ons niet mogelijk om het adres van elke bestelling te controleren voordat deze wordt verzonden en om contact op te nemen met elke klant om er zeker van te zijn dat het door hem opgegeven adres juist is. Wij vertrouwen op uw eigen verantwoordelijkheid om het juiste adres in te voeren.

    expand_moreNikkel alergie

    Bij de vervaardiging van het horloge is roestvrij staal gebruikt. Mensen met een gevoelige huid wordt geadviseerd het horloge niet te dicht op de huid te dragen en het niet 24 uur per dag om te hebben. Nikkel wordt aangetroffen in veel goederen die van roestvrij staal zijn gemaakt. Bovendien wordt nikkel gebruikt in munten, ritssluitingen, knopen en nog veel meer. Er zijn mensen bij wie nikkel een allergische reactie veroorzaakt in de vorm van eczeem.

    expand_moreRetourzendingen & terugbetalingen

    Als u niet tevreden bent met het product, kunt u het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. De producten moeten in hun oorspronkelijke staat en met aangehechte labels en etiketten worden geretourneerd. Het product moet aan onze retourvoorwaarden voldoen. Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren indien wij vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld zijn beschadigd. Ga naar onze pagina retourneren om uw bestelling te retourneren.

    Volgens ons retourbeleid zijn de kosten van terugzending altijd voor rekening van de consument.

    De terugbetaling zal zo spoedig mogelijk en binnen een redelijke termijn na ontvangst van de goederen geschieden. Vaak staat de terugbetaling na 14 werkdagen op uw rekening. Ten slotte moet eerst een kwaliteitscontrole worden uitgevoerd om na te gaan of aan alle retourvoorwaarden is voldaan.

    Wij behouden het recht om de aankoopprijs niet of slechts gedeeltelijk te restitueren indien het gebruik door de consument heeft geleid tot een waardevermindering die verder gaat dan nodig. Producten met een hygiënische aard komen niet in aanmerking voor restitutie als de verpakking daarvan geopend is.

    live_help

    Didn't find your answer?

    Our customer service will be happy to help you.

    Bekijk onze social media voor gezonde Tips&Tricks

    99% Klanttevredenheid

    Meer dan 50.000 Tevreden klanten!

    Snelle Levering

    Vandaag besteld, Morgen verzonden!

    Veilig Afrekenen

    Gegarandeerd veilig afrekenen!

    24/7 Support

    Onze klantenservice medewerkers staan altijd voor u klaar!